Batman  Belediyesi Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı Başvuruları
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğü’nün 05.01.2021 tarih ve E-26073187-900-7579 sayılı yazısı uyarınca görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavına katılmak isteyen personellerin başvurularına ilişkin Sınav Kurulunca yapılan inceleme ve değerlendirmeler 24.01.2021 tarihinde tamamlanmıştır. 

Belediye Başkanlığımızda münhal bulunan ve görevde yükselme sınavına tabi kadroların tamamı, çalışan Memur personele duyurusu yapılmıştır. İlan edilen kadrolara başvuran personelimizin şartları (Eğitim Hizmet ve Unvan) Sınav Komisyonunca değerlendirilmiş olup,  Belediye ve Bağlı Kuruluşları İle Mahalli İdare Birlikleri Personelinin Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Yönetmelik hükümleri doğrultusunda gerekli şartları taşıyan ve taşımayan personel listesi ekte sunulmuş  olup, itiraz edecek personelin, itirazlarını en  geç 26/02/2021 günü mesai bitimine kadar yapmaları gerekmektedir.
      
Bilgileri ile söz konusu ekte gönderilen listede isimleri yazılı personele tebliğ edilmesi hususunu rica ederim.

Başvuruları kabul edilmeyenlerin gerekçesi, kabul edilenler ve kabul edilmeyenler için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.

>> Dokumanları İndir <<

  • Bu içerik 528 defa okundu